הממתקים האהובים של עלית חוזרים

עפר גדנקן 2 Comment on הממתקים האהובים של עלית חוזרים

לאחר שהמפעל בנוף הגליל חזר לפעול – הממתקים חוזרים למדפים בהדרגה בשבועות הקרובים; תחילה עם שוקולד פרה , טורטית ואפיפיות ללא גלוטן; בשבועות הקרובים יתווספו בהדרגה החטיפים האהובים: פסק זמן, טעמי וטוויסט. וכפי שהובטח הייצור הראשון מוקדש לקהילת הצליאק: מארז מיוחד של חטיפים ללא גלוטן במהדורה מוגבלת יוצע בפלטפורמות ייעודיות

צילום: יחצ שטראוס
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שטראוס הודיעה  כי ממתקי עלית חוזרים למדפים. החברה מתחילה לשווק בימים אלה, את חטיפי השוקולד וטבלאות השוקולד –  שוקולד פרה סוכריות קופצות, שוקולד פרה פצפוצי אורז, טורטית, ממרח פרה פרווה  850 ואפיפיות ללא גלוטן. בשבועות הקרובים יחזרו למדפים גם שוקולד פרה חלב, פסק זמן, טעמי וטוויסט.

שטראוס, הפועלת מזה שנים להרחיב את מגוון הפתרונות המותאמים לאוכלוסיות השונות, החליטה על ייצור מיוחד של ממתקים ללא גלוטן, שישווקו במארז מיוחד במהדורה מוגבלת המכילה: פסק זמן ללא גלוטן, כיף כף ללא גלוטן, מקופלת ללא גלוטן.

המארזים יהיו זמינים לרכישה החל מהשבוע הבא, ולראשונה, על מנת להנגיש את המוצרים לצרכנים הרגישים לגלוטן, יהיה ניתן לרכוש אותם בפלטפורמות אונליין ובחנויות ייעודיות ברחבי הארץ.

מפעלי עלית בנוף הגליל שבו לייצר לאחר שבוצעו בהם השקעות משמעותיות במטרה להבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, ברמה הגבוהה ביותר.

מנכ"ל שטראוס ישראל, אייל דרור: "אנחנו שמחים ונרגשים לחזור למדפים. במהלך החודשים האחרונים הגדרנו מחדש את נהלי העבודה שלנו ופעלנו כדי להבטיח רמות איכות ובטיחות מזון גבוהות במיוחד, על בסיס למידה שעשינו במספר מפעלי שוקולד מובילים בעולם ובהדרכת מומחים לנושא.  תהליך החזרת קווי ייצור השוקולד לעבודה, כלל ניקוי יסודי, שיפור חלק מהתשתיות וחידוש של שני המפעלים בנוף הגליל.

אנחנו נרגשים לחזור למדפים עם טבלאות וחטיפי השוקולד  האהובים ואולם, חשוב להדגיש כי המוצרים יחזרו למדפים בשבועות הקרובים, בהדרגה על בסיס קצב הייצור וצבירת המלאי".

 בחברה מדגישים כי לאור התאמות ושינויים שנעשו במפעל השוקולד המחודש, יש לשים לב לשינויים באלרגניים המופיעים על גבי האריזות. במקביל מדגישים כי החברה פועלת במטרה לאתר פתרונות שיתנו מענה לצרכים של קהילת האלרגיים בעתיד.

במיוחד יש לשים לב לשינויים שיש בתיבת האלרגנים של חטיף 'מקופלת' וחלק מטבלאות שוקולד פרה שהיו עד כה עם אלרגן חלב בלבד.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    סופסוף!!
    שכחנו מה זה שוקלד אמיתי!!

  2. 1

    רוב מוצרי עלית חוזרים לא בכשרות מהודרת-
    כדאי שהציבור ישים לב.
    בהצלחה.